TEAMLEIDER FINANCIELE PLANNING & STURING

Job type: At customer
Expertises: Finance

Teamleider Financiële Planning & Sturing (schaal 13). Vaste baan, je gaat direct in dienst bij onze opdrachtgever

Teamleider Financiële Planning & Sturing

Als teamleider Financiële Planning & Sturing geef je leiding aan een team van 25 collega’s. Jullie ondersteunen de lijndirecties bij het beheren van hun financiën door middel van actuele financiële inzichten, prognoses en adviezen.
Je zorgt ervoor dat de kwaliteit van budgetgesprekken en producten hoog blijft en bewaakt de continuïteit binnen het team.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de professionalisering van de dienstverlening en werk je samen met lijndirecties om hun behoeften te begrijpen. Je creëert een professionele werkomgeving voor je team en stimuleert hun persoonlijke en professionele ontwikkeling. Samen met 6 andere teamleiders stem je de werkwijzen af en geef je vorm aan de koers van de afdeling.

Jouw rol

Deze gemeente wil een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega’s zich gezien en gewaardeerd voelen. Zij koestert verschillen tussen collega’s, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor de organisatie én de stad. Zij streven daarbij naar een personeelsbestand dat een afspiegeling is van de beroepsbevolking van deze gemeente. Dus wie jij ook bent: jij bent van harte welkom!

De totale afdeling Financiële Planning & Sturing bestaat uit meer dan 200 collega’s, verdeeld over 8 teams. Jij geeft leiding aan ongeveer 25 teamleden, stuk voor stuk professionals. Vakmanschap staat centraal binnen de afdeling: zij zetten graag een stap extra om de doelen te bereiken en zijn gemotiveerd om de lijndirecties optimaal te ondersteunen. In je eigen team spring je bij wanneer dat nodig is, maar de inhoud laat je vooral bij de teamleden zelf. Het team werkt de helft van de tijd thuis, maar het wordt gewaardeerd wanneer jij als leidinggevende regelmatig aanwezig bent, zodat je zichtbaar bent voor je collega’s en de lijndirecties.

Jouw profiel

Voor de functie Teamleider Financiële Planning & Sturing beschik je over:

  • WO diploma in financiële richting, liefst Bedrijfseconomie.
  • Ruime ervaring (liefst vanaf 5 jaar) als leidinggevende van een team op financieel gebied.
  • Ruime ervaring met het managen van verschillende in- en externe opgaven, waarbij je goed prioriteiten kunt stellen.
  • Ruime ervaring met het aansturen van een breed stakeholderveld, onder wie bijvoorbeeld directeuren, budgethouders, controllers en lijnmanagers.

Jouw competenties:

  • Empathisch vermogen: je bent een echte verbinder en je hebt het vermogen om de gevoelens, emoties en perspectieven van anderen te begrijpen en te waarderen. Dit omvat het tonen van oprechte interesse en zorg voor anderen en het creëren van een ondersteunende en inclusieve omgeving.
  • Resultaatgerichtheid: je stelt concrete doelen en houdt hieraan vast tot ze behaald zijn.
  • Omgevingsbewustzijn: je bent goed op de hoogte van relevante vakinhoudelijke, organisatorische, maatschappelijke en politieke ontwikkelingen, en vertaalt deze effectief naar jouw werk binnen de organisatie.
  • Analytisch vermogen: je Je kunt complexe vraagstukken terugbrengen tot de kern en weet verbanden te leggen, ook als de informatie onvolledig is.
  • Leiderschap: je geeft richting, stelt duidelijke prioriteiten en begeleidt je collega’s bij de uitvoering van hun werk en bij hun persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast zie je feedback als een waardevolle kans om onze dienstverlening naar een nóg hoger niveau te tillen.

We bieden

  • Als Teamleider Financiële Planning & Sturing kom je het team minimaal 32 en maximaal 36 uren per week versterken en kun je rekenen op onderstaande arbeidsvoorwaarden.
  • Een brutomaandsalaris tussen € 5.631,- tot € 7.417,- (schaal 13) op basis van een 36-urige werkweek. Het exacte salaris wordt afgestemd op de opleiding, kennis en ervaring die je meebrengt.
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar, met daarna de mogelijkheid op een overeenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden. Het interne opleidingscentrum biedt verschillende opleidingen, ontwikkeltrajecten en begeleiding in het werk waardoor je jezelf kan blijven uitdagen.
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% van jouw salaris dat je kunt gebruiken voor bijvoorbeeld extra pensioenopbouw of extra verlofdagen.
  • A pension plan with ABP, the pension fund for government and education.
  • Een reiskostenvergoeding van € 0,10 per kilometer voor reizen met de auto, € 0,15 per kilometer voor reizen met de fiets en € 0,21 per kilometer voor reizen met het ov. Dit geldt tot 45 kilometer enkele reis woon-werkafstand en voor het aantal dagen dat je op kantoor werkt.
  • Voor thuiswerkdagen ontvang je een thuiswerkvergoeding van € 3,- netto per werkdag dat je thuis werkt.
  • A monthly health insurance contribution.
  • Hybride werken: in deze functie kun je deels thuis en deels op kantoor werken. De gemeente biedt (thuis)werkmiddelen aan om je werkplek veilig en gezond in te richten.
  • Een mobiele telefoon en/of laptop.

Wil je meer informatie ontvangen? Neem contact op met Viviane

+31 6 83404145 Viviane van Vroenhoven

Apply for this position

Allowed types: : .pdf, .doc, .docx
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.